Om os

Vi hos “Ja Tak Møbler” specialisere os i, at levere europæiske kvalitetsmøbler, til yderst favorable priser. Grunden til, at vi kan sælge sofaerne billigt er, at vi arbejde direkte med producenterne, og derfor sparer en hel del på mellemled. Det går direkte fra fabrikken til jeres dagligstue.

Om vores produkter

Vores sofaer af produceret af vores faste europæiske samarbejdspartnere, som følger EU kvalitetsregulativer vedrørende
- [ ] Træ-kvalitet
- [ ] Materiale-kvalitet
- [ ] Skum-kvalitet

Vi er altid i tæt korrespondance med fabrikkerne, for at sikre, at vi leverer er yderst tilfredsstillende produkt til vores kunder.

Design-Selv Koncept
Vores Design-Selv Koncept er en yderst unik mulighed som vi tilbyder på langt de fleste af vores sofamodeller. ALT kan laves om på vores sofaer herunder

- Opstilling ( Skal Sofaen Være uden chaiselong? Skal vi lave en U-Sofa om til en Hjørnesofa? Behøver i mere plads og derfor et ekstra siddemodul eller to?. Alt kan laves om i forhold til modulopbygning)

- Materiale (Stof, Velour, Fløjl og Læder)

- Farve ( Er jeres drømmesofa karrygul eller Mørkeblå? Vi har over 300 forskellige farve muligheder og vi har dermed noget til enhver smag )

**Force majeure**

Vores forventede leveringstid er 6-12 uger. Dog forbeholder vi os retten til force majeure.

Hos Ja tak møbler bestræber vi os altid på at overholde de aftalte leveringstider. Skulle vi desværre være nødsaget til at aflyse en levering på grund af ekstraordinære omstændigheder, som ikke kunne have været undgået, selv ved træffelse af alle rimelige foranstaltninger, vil du desværre ikke være berettiget til kompensation. Ved levering aflysning på grund af ekstraordinære omstændigheder vil vi straks informere dig og ombooke din leveringsaftale. 

Med 'ekstraordinære omstændigheder' forstår vi situationer, hvor en begivenhed, selv med alle rimelige foranstaltninger, ikke kunne have været undgået. Dette inkluderer især meteorologiske forhold, der er uforenelige med den planlagte leveringstid, samt sikkerhedsrisici eller strejker, der påvirker transporten.

**Reklamation**

Reklamationer kan bedst håndteres via e-mail, da vores telefonnummer primært er beregnet til interne formål. Ligeledes kan reklamationer ikke besvares gennem Facebook. Vær venlig at sende en mail til vores reklamationsansvarlige. Din sagsbehandlingstid starter fra den dag, vi modtager din mail. Reklamationer skal anmeldes inden for en rimelig tid fra varemodtagelse, derfor er det vigtigt, at vi modtager den inden for 5 dage. Vi sætter pris på din forståelse og samarbejde

Oplever du mod forventning en fejl på dit møbel, bedes du venligst sende en mail til jatakmobler@gmail.com. I denne mail beder vi dig oplyse følgende, så vi bedst kan håndtere din henvendelse (vi bestræber os på at behandle din reklamation inden for 21 hverdage):

- Dato for henvendelsen

- Dit navn og telefonnummer

- Vedhæft 3-5 billeder: Nærbilleder af fejlen samt overbliksbilleder.

- Beskrivelse af problemet og hvornår det opstod.

**Reklamationsret**

Vi tilbyder 2 års reklamationsret, dog dækker reklamationsretten ikke følgende:

Reklamationsret omfatter dog ikke:

  • Almindelig slitage. Afhængig af møblets model og konstruktion vil rynker i betrækket være en naturlig følge af brugen af dit møbel.
  • Falming - Selv det meste farveægte stof vil falme, hvis det dagligt udsættes for sollys. Hvis dine møbler placeres i helt eller delvist sollys, anbefaler vi, at du vælger stof med stor lysægthed.
  • Sætning i polstringsmaterialer, f.eks. skum, fjer og fjedre.
  • Forhold der skyldes manglende eller forkert vedligeholdelse.
  • Montering og opstilling der ikke harmonerer med det anviste.
  • Afsmitning fra andre genstande og tøj, samt pletter fra fødevarer, væsker og lignende.
  • Velour ser ud til at skifte farve, når lyset kommer fra forskellige retninger. Det samme kan ske, hvis luven trykkes ned, men velour har en naturlig genrejsningsevne, så det vil rette sig efter tid. Dette er ikke en fejl, men naturligt for stoffet.
  • Alle tekstiler afgiver fnuller på overfladen også kaldet pilling. Det er ikke en fejl, men en naturlig egenskab ved materialet. Det meste af det fnuller du eventuelt kan se, er fibre fra plaider og tøj eller overskudsfibre fra selve overfladen på møblet. Oplever du fnuller/pilling på møblet, anbefaler vi, at du forsigtigt benytter en elektrisk fnugfjerner, som er en lille maskine netop til dette formål.

Transportstof:

  • De fleste møbler er under bunden beklædt med et meget tyndt stof, der nemt kan revne under transport mm. Stoffet har ingen praktisk eller kosmetisk betydning, når først møblet er sat på plads. Et lille hul i bundklædet giver således ikke anledning til reklamationsbehandling.
  • Vi gør opmærksom på, at reklamationen ikke dækker beskadigede gulv forårsaget af møbel. Det er derfor vigtigt at beskytte med filt eller filtsko til dit møbel. Alle møbler leveres med almindelige filtdutter, men det kan i nogle tilfælde være nødvendigt med ekstra god beskyttelse, især på sarte gulve.
  • Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen efter modtagelse, skal meddeles Ja tak møbler inden for rimelig tid.
  • Vores møbler er forsvarligt indpakket i plast og papkasse. Skulle emballagen være beskadiget ved levering eller bære synlige tegn på defekt, skal der på fragtbrevet kvitteres for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet. Konstateres transportskaden først senere, skal der reklameres senest 5 dage efter modtagelse.
  • Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.
  • Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på www.jatakmoebler.dk. Vi glæder os til at hjælpe dig!
  • Bemærk: Vores møbler produceres til private kunder. Benyttes møbler til erhvervsbrug, vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten.

For at sikre en så lang levetid som muligt for dit møbel, anbefaler vi, at du følger vores råd om vedligeholdelse. Som hovedregel skal du altid gøre brug af professionel rengøring, og du må aldrig anvende kemiske rensemidler. Der findes renserier, der påtager sig specialrens af møbelbetræk. Groft vævet tøj kan i særlige tilfælde også give farveafsmitning. Sørg altid for grundig professionel rengøring – det forlænger møblernes levetid. Vær opmærksom på, at alle møbler vil tage skade eller blive påvirket af direkte sollys. Det vil få selv det mest farveægte stof til at falme. Sørg for jævnligt at stryge stoffet på sofaen let med hånden, så rynker bliver udglattet. Afhængig af sofaens model og konstruktion vil rynker i betrækket være en naturlig konsekvens af brugen af dit møbel. Hvis du bruger møblerne efter hensigten og til privat brug samt følger vores råd, kan du se frem til en lang levetid for dit nye møbel. I vores Vedligeholdelsesguide kan du få gode råd til både vedligehold, rengøring samt generelle gode råd i forhold til vores møbler.

**Fortrydelse af køb / returnering**

Vi gør opmærksom på, at hos Ja tak møbler har vi ingen returret. Din forståelse og samarbejde på dette område værdsættes meget.

RETURRETTEN OMFATTER IKKE:

  • online købe returretten gælder ikke ved misbrug og køb af speciel design af møbler (Design Selv).
  • Returretten må ikke benyttes til at udvælge standard møbler til Design Selv eller til at vælge mellem flere forskellige sofaer, her kan vi henvise til vores showroom.

For eventuelle spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på www.jatakmoebler.dk. Eller på vores facebook side som hedder https://www.facebook.com/profile.php?id=100089930605179. Vi ser frem til at assistere dig og ønsker dig en god dag!

Se vores produkter